Kızlar 34 haftaligim bugün kontrole gittim kafası 36 hatta 37 ile uyumlu önden gidiyor dedi kilosu 2500 dedi normal doğumu zorlayabilir meyve çok yeme hamur işi yeme falan dedi normal dogum cok istiyorum ama bugün biraz üzüldüm açıkçası var mı aranızda böyle bisiy yaşayan doğduğunda anormal bi büyüklük falan oluyor mu