Hsnsarem-94 canım mutlaka doktora götür. Ben o yaşlarda traktörden düşmüşüm kaynamış baya kanayan burun kırık değildir düşüncesi ile götürmemişler. Ki götürseler kırık farkedilip tampon ile hemen düzelecek. Fakat burnum 18 yaşına gelene kadar S şeklinde idi zor bekledim yaşımın dolmasını. Akran zorbalığı falan yaşadım. Şimdi kırık değildir inşallah ama kırık ise bile tampon ile düzelir.