Yelizsnsy Merhaba 8. Haftadayım gün sonundaa karnım öyle bi şişiyorki kabızlık oluyor. Yaşayan varmı nasıl çözüyorsunuz
gokyuzu777 Ben 7 haftalığım ve asırı kabız oluyorum sabah 3 kayısı ye biraz iyi geliyor canm bol su ile
Merii52 gokyuzu777 kayısının bile fayda etmediği durumlarda neler yapabiliriz 9 haftalık henüz ama cidden zor durumdayım kontrolüm 12. Haftada o zamana kadar patlarım sanırım
Aser5234 Ben duphalac şurup kullanmıştım canım ama yınede doktoruna telefonda da olsa danışmadan kullanma
burcul bende 6haftalıgım kabız oluyorum ve tuvaletimi yaparken cok zorlamdıgım için kanamam oluyor cok korkuyorum
Filiz-02 Kızlar ben şurup kullandım fayda etmedi doktorum bugün bekunis hap verdi zararı olur mu acaba