yeni-annelik kendini kasma derin nefes al tamamdır. Ben kendimi kastığım için çatın dar denildi ve sezeryan için gün almam istendi. Başka doktora göründüm daha rahat oldum ve böyle bir şey yok normal doğum yapabilirsin dendi. Kendimi kastığım için öyle olduğunu çatının normal doğum için uygun olduğu söylendi. Şimdi 39+4 olduk normal doğum istiyorum inşallah bebisimi bekliyorum 🥰🐣