Gizemygt12 Kubraa4747 canım benimde ciddi yanmalarim vardı ne yaptıysam geçmedi nexium gerçekten sabah aç karnına aliyorsun. Yemek yarım saat sonra. Keşke daha oncesinden baslasaydim dedim. Bana çok iyi geldi