37+1 haftalık hamileyim. Artık çok yorulmaya başladım. Evladım sağlıkla zamanında gelsin çok istiyorum ama zaman geçmiyor ağrılar sıcak uykusuzluk her şey beni çok yormaya başladı. Artık sinir küpü gibiyim biri bir şey dese tersleniyorum istemsiz. Bugün hava almaya çıktım dışarıda biraz oturdum eve gelince keyfim kaçtı alt kısmımda oturduğum için ağrı oldu. Mide yanmam haftalardır dehşet durumda zaten. Artık zor duruyorum 🥹😭😟 6 yaşında kızım var onunla da ilgileniyorum. Bir de eşim olacak kişi ile ayrı yaşıyoruz sanırım ona da ayrı bir geriliyorum. Etkilenmiyorum ama bizi bu halde yanlız bıraktığı için tepkiliyim. Son ay kafam allak bullak oldu. 😟 Sizler ne durumdasınız? ❤️