Bilen biliyo bebeğim de genetik rahatsızlık var 1 aydır da kontrole gitmiyorum ne haraketini hissediyorum ne gebeliğe dair bir şey var
Kalbi dursa anlaşılır mı içimde öyle bi kuşku var ve yarın gideyim diyorum hastaneye kalbi durunca hiç bi belirti olmaz diyorlar bilen yazabilir mi 😕