Kızlar merhabalar 🙋🏻♀️
Eylül ayında evleneli 2 sene olacak ve hiç korunmamamıza rağmen hiç gebelik oluşmadı 🥲
Geçen ay reglde rahim filmi için gün almaya gittim ancak yer kalmadığı için doktor diğer ayı bekle dedi, üzerine regl olduğumu zannettim 1 hafta boyunca sadece lekelenme yaşadım testler negatif çıktı yeniden regl olmayı bekliyorum. Geçen ay maydonoz ve süt buharına oturdum, bu ay regl olduğumda da soğan suyu içmeyi planlıyorum çünkü pcos var 😕 tüm tuşlara basmak istiyorum sanırım artık 😅 şunu sormak istiyorum hsg sonrası tedavi süreci nasıl ilerliyo bilgi sahibi olan arkadaşlarım aydınlatabilir misiniz? Kusura bakmayın uzun oldu biraz 🫠