EceNaz26 Ay çok heyecanlandım bebiş geldi gelicek derken buton geldi önce 🥰 riskimiz vardı 1 aydır ilaçla tutuyoruz butonu görünce bi rahatlama geldi nedense, sizde durumlar nasıl?
Sinem_klc EceNaz26 39+4 uz bebis doğdu butonu geldi ama bebis. Gelmiyor bakalım ne kadar sürecek bu durum 🐣🌸🤦🏻♀️
edaauznn Buton geldi 34+2 yiz bugün bebişte Perşembe günü korkuttu bizi erken gelicek sandım da şükür yolundaymış her şey bakalım kendi ne zaman gelicek 😂