Merhaba herkese, ilk deneyimim, aynı dönemlerde olan, ya da bu yollardan geçmiş arkadaşlarla konuşmak dertleşmek istiyorum. Ailem haricinde kimselerle paylaşmadım henüz nazara inanıyorum ve korkuyorum. Uzun zamandır bekledim yaşımda 35 işi gücü bıraktım, tamamen kendimi hamileliğe odaklandım.
İştahım yok, acıkmadığımdan akşam 8 gibi yemek yiyorum onuda yine zorlayaeak, ağzımda çoğalarak bir kaç zamandır reflüm başladı, canıma okuyor tam mide bulantım yok, rahatım olmayacak diye düşünürken reflü mahvetti beni. Suyu bile önceki kadar içemiyorum, uyuyamıyorum varmı önerisi olan ? Yazlık bir sahil kasabasında yaşıyorum, denize girmek, yüzmek ferahlamak hareket etmek istiyorum dr hayır dedi ilk 3 ay bitince girerim umarım kafamda deli sorular daha neler sezeryan mı normal doğummu bunları bile şuan düşünürken buluyorum kendimi,birde arkadaşlarıma 3. ayım dolduktan sonra haber vereyim diyorum böyle olmalıymış aman nazar değmemeliymiş ne diyosunuz ?