Angel161023 Annişler merhaba, aranızda illaki gümüş kapak kullananlarınız olmuştur. Temizliğini ve bakımını nasıl yaptınız bilgilendirirseniz çok sevinirim :) biz bilmeyen taze annelere’de yardımcı olur ❤️
Mkbselisa Angel161023 ben gün içerisinde hep emzirdikçe sade su ile yıkayıp kurutup tekrar taktım internette ayda bir karbonat ile temizliği yazıyordu açıkçası hiç yapmadım yaklaşık 5-6 ay bu şekilde kullandım
EceSB Angel161023 ben biberon temizleyici ile yıkayıp güzelce kuruttum. Kuru kalması çok önemliymiş. Her kullanımdan önce ve sonra da yıkıyordum. 2.5 aylık kızım. Bayadır kullanma gereği duymuyorum artık.
yeni-annelik Mkbselisa gümüş kapakları kullanırken göğüs ucu kremi sürebilir miyiz acaba yoksa direkt göğüse mi koymamız lazım
sinemdengiz 03Guitars ben göğüs ucu yara olmasın diye kullanıldığını biliyorum. Yani gümüş anne sütüyle etkileşime girip göğüs ucunu iyileşriyormuş öyle diyolar deneyeceğim bende ama ne kadar süreyle kullanılır bilmiyorum bilen beni de etiketleyip yazarsa sevinirim.
Mkbselisa 03Guitars hiç çıkarmadım hep göğüsümdeydi ve göğüs pedi evde kullanmama da gerek kalmadı çünkü kapakta birikiyordu sızan sütlerde hem de nemli kalıp meme ucunda kuruma yada yara olmuyordu
sinemdengiz Ben bugün karbonatı hafif suyla karıştırıp öacun kıvamına getirdim ve diş fırçasıyla iyice fırçaladım kapakları tertemiz yeni gibi oldu tavsiye ederim.
Mkbselisa yeni-annelik ben göğüs kremi aldım ama doğumdan önce kullanmadım doğumdan sonra sol göğüsüm yara oldu krem sürüp kapağı takıyordum ve hemen geçti açıkcası sonrasında krem kullanmadım kapağın içi zaten süt oluyordu ve nemli kalıyordu yara hiç olmadı bir daha kapak benim kurtarıcım dı şimdi 34 haftalık 2. Ye hamileyim ve 36 da krem kullanmaya başlayacağım doğum sonrası bir kaç gün kapakla krem kullanıp sonra kapağa devam edeceğim inş