Anneyim0707 2gün önce hem erken gebelik testi hemde normal test pozitifti kan verdim negatif çıktı <1.20 değer şeklinde sonra ertesi gün erken gebelik testi negatif bugün gene test yaptım pozitif bu oyunun galiba kimdir nedir 😂 bat 22.
Bade0022 Anneyim0707 demekki betan bugun yükselmeye başlamış eğer kuruma çizgisi değilse hayırlı olsun
0127ryhn Anneyim0707 bende bugün yaptım sabah yaptım pozitif akşam yaptım negatif 🤦🏻♀️sabah tekrarlicam hakkımızda hayırlısı
Bade0022 Anneyim0707 olur benim adetime 6 gün vardı silik çizgi gördüğümde sonrasında yükseldi illa adetin geçmesine gerek yok
Anneyim0707 0127ryhn ya yemin ediyorum testlere güven sıfır artık erken gebelik testi bile pozitif çıktı kanda negatif görünce şok oldum😂
turkan403 0127ryhn yaş🤦🏼♀️20gunlk nerdeyse gecikme var benm de kan en iyisi kesinlikle bence başlarda sonradan çizgi çıkıyordu bnde
0127ryhn Anneyim0707 aynen canım öyle valla guvenilmiyor testlere yinede duramiyoruz yapıyoruz bakalım yarın ne bekliyor beni🤷🏻♀️
Anneyim0707 0127ryhn aynen dayanamayıp yapıyoruz sürekli yarın adet günü bakalım günü gününe olurum normalde
Anneyim0707 Bade0022 benim ilk çocukta da altı gün kala gördüm kan verdim değer 55idi ama şimdi 3gün kala kan verdim negatif sonradan yükselir mi bilemiyorum
Bade0022 Anneyim0707 yükselebilir tabiki bazen geç döllenme oluyor adet gecikmesi o yüzden bekleniyor hayırlısı olsun