Merhaba 5.gün embriyosu 7+2 geçen hafta gittim yolk sak yok dedi doktor bugün tekrar gittim ve boş gebelik dedi kürtajı öneriyoruz dedi kendi düşerse ağrılı be yoğun oluyor dedi 2.denemem tüp bebeği çok üzgünüm 21 mayısta transfer oldum 2 haziranda test yaptım 6 haziranda karnım ağrıyor diye gittik keseyi gördük ama 15 haziranda kanamam olmuştu iğne vuruldum 2 gün lekelendim geçti ama kesem boşmuş böyle olan var mı acaba