Kimbuki 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️ 34+1. Zaman hızlı geçsin istiyorum artık sıcaklardan ve ilk beneğime göre iri olmasından dolayı çok yoruldum gerçekten 🙈 şu an 2 kiloyu birazcık geçmiştir diye tahmin ediyorum, ilk bebeğim 2130 gr 37 haftada doğmuştu ve bunun hareketleri aşırı canımı yakıyo, biliyorum aslında normali bu benim ilkinde problemliydi ama işte çok ağırlaşmış hissediyorum kendimi, 2 dk ayakta kalsam çok yoruluyorum belim ağrıyo, ilkinde hastaneye gitmeden önce evde son temizliğimi yapıyodum harıl harıl, şimdi önümüzdeki hafta boya badana yapılacak sonra mobilya yaptırıcam üstüne temizlik o kadar zor geliyo ki herşey 😬🥺🥺 şu 1 ay su gibi akıp geçsin istiyorum 🙈