Mutluannebebek Merhabalar keseye göre cinsiyet tahmini yapanlar varmış benim kesemi de yorumlar mısınız 7+6 yız 🙏 
5959lap Mutluannebebek kız hangisını istiyorsan allah sana onu nasıp etson sağlıkla kucağına alırson inşallah
Sebur Mutluannebebek gerçi bende 16 haftalık hamileyim kese böyle benimde doktor kıza benziyor dedi pazartesi kontrolüm var bakalım 😅
GulnarAzimova Mutluannebebek bi yerde görmüşdüm kesenin sağ tarafında aşağdaysa kız olurmuş bilmiyorum ama ne kadar doğru. yinede sağ salim kucağına al bacim🙏🙏😘❤️
Mutluannebebek 5959lap Valla ikisini de istiyorum açıkçası sağlıklı hayırlısıyla bendeki sadece merak ☺️
Btl_3347 Mutluannebebek içimden geçeni yazdım sadece birde okuduklarıma göre kese böyle yuvarlak ve bebek sağdaysa erkek diyorlardi ona göre yorumladım 😁
Btl_3347 Mutluannebebek bende hamileyim kesem fasulye gibi ve bebeğim solda kime sorduysam kız dedi erkek diyen çıkmadı hiç
-Buse35 Btl_3347 benim ilk kontrolümde soldaydı ikinci kontrolümde sağda ortada sol sağ sürekli yer değişiyordu yüzük ile baktığımda kız çıktı şuan 25+3üz 5 doktorda kız dedi allah hayırlısını nasip etsin inşallah 🙂