85 kiloyla hamile kalıp 5. Aya kadar aynı kiloda kaldım ama göbeğim büyümeye devam etti. 5. aydan sonra kilom artmaya başladı şu an 8. Aya girmiş +12 kilo almış haldeyim doğuma kadar sonum ne olacak hiç bilmiyorum gören çok büyümüş karnın şişmişsin ikiz mi yoksa diyor yine de takmıyorum kafaya. İçimde büyüyen bir bebek var ve çok şükür her şeyi normal ilerliyor doktorumun söylediklerini dikkate alıyorum sadece o bile kilomla ilgili bir şey demiyorken elalemden bana ne kafasındayım. Bence siz de böyle yapmalısınız ben sağlıklıyım bebeğim sağlıkla büyüyor sağ salim de doğumu atlatırsak geri kalan her şeyi halledebilirim diyip motive etmelisiniz kendinizi. Şu an yeni başlıyor hızlı kilo alım evresi ama asıl 30. haftadan sonra coşuyor kilolar da ödem de… o yüzden erkenden karalar bağlamayın sağlıkla doğurmaya odaklanın hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsun diyelim🙏