busray96 ay bende 12+2 , perşembe günü gittim doktora bi anda önceki neydi dedi erkek dedim bu da erkek gibi dedi bi garip oldum 😂 pat diye söylemesini beklemiyodum ama kesin demedi zaten , tabi benim için sağlıklı olması önemli erken doğum riskim var çünkü