Yasemincelik Kızlar lütfen yaptıranlar cevaplasın. Yarın dudak dolgusu yaptırıcam çok korkuyorum dayanılmıyacak kadar acısı varmı ? Ve yaptıranlar memnun musunuz?
Gaye1402_ Yasemincelik valla benim acı eşiğim yüksek ama ben dayanamadım 3 hamleye dayanabildim sadece
gayesblog Yasemincelik çok acıyor ve 2.kere yaptırmayı asla düşünmüyorum 😅 acısından değil görüntüsünden. 1 cc olmasına rağmen doğallıktan yana olduğumu fark ettim. Hiç gerek yok dudağım ince kalsın
NNanelimonn Acı eşiğim yüksektir fakat oldukça fazla açıyor.Sonuç güzel oluyor evet ama yine de yeniden yaptırır mıyım bilmiyorum🥹
NNanelimonn Yasemincelik yaptırın bence belki de güzelliği acısından daha fazla basacak sizin için 😅🤭 1cc bile çok güzel görünüyor şimdiden hayırlı olsun😍🥰
Yasemincelik NNanelimonn çok teşekkür ederim yaptırdım öğlen♥️😂 Ama ağrıdan uyuyamıyorum sizdede oldumu böyle ya tüm dişlerim ağzım dudaklarım hepsi ağırıyo
NNanelimonn Yasemincelik yaa süper haber güzel günlerde kullanın 🥰🥰🤭🙏🏻 ödem ve şişlik vardır şimdi ben hemen ödem ve ağrı önleyici krem alıp sürmüştüm ağrım olmamıştı
Yenianne6706 Yasemincelik acı eşiğim düşüktür normalde. Bir arkadaşımla hem botoks hem dudak dolgusuna karar verdik o yaptırırken bağırdı resmen, onu görünce korkmuştum, o kadar da acımıyor kendinizi korkutmayın botoks bile daha acı verici😄
Yasemincelik Yenianne6706 Ya ben çok dayanıklıyım sanırım çıtım çıkmadı çok korktum ama hiç tepki vermedim kadında şaşırdı😂
NNanelimonn Yasemincelik Hirudoidfort krem ve arnica krem ikisini yazmıştı.Ben hirudoidfort kullanmıştım sadece iyi gelmişti çok☺️
Ozgegul48 Yasemincelik yani acıyor evet ama dayanılmaz derecede değil bence sakin olabilirsin bir şey olmaz 🥰