İlk hamileliğimde oldu strese bağlı durumlarda çıkıyormuş çok zorladı beni ilaçları kullanamadım doğumdan sonra bi ara yine çıktı kremleri hapları kullanırken rahattım şimdi hamileyim kullanamıyorum en ufak streste kaşınmaya başlıyorum sürekli nemli tutmak nemlendirici kullanmak gerekiyor bi tık azaltıyor