Doğurana kadar o ağrılar oluyor sanırım. Kanama ve şiddetli ağrı olmadığı sürece sorun yok demişti doktorum şükür bir sıkıntı da yaşamadım. 22.haftaya girdik ağrılar devam ediyor . Rahim büyüdükçe ağrı olur demişti annem de sanırım aynen öyle oluyor.