Arkadaşlar 33 haftalık hamileyim.
Sağ göğsümde inanılmaz bir ağrı var, aynı zamanda şiş.
Sızlama şeklinde değil çok net bir ağrı, kolumu kaldırdığımda canım yanıyor.
Sizce doktora gitmem gerekli mi, yoksa normal bir durum mu, lütfen başına böyle bir durum gelen veya bilgisi olan yazabilir mi