Minikannsi aynı ben ikinci çocuğum ilk sezeryan olduğu için ikinci otomatikmen sezerjan dedi doktr ama kafası aşağıda dönmüş bende 35 hafta 3 günlük oldum doktr 3 temuz gel kan ver dedi 9 da alirz die ama yalancı sancılarım var arada atyor bakalm artk nasip sağlıkla gelsin bebislerimiz canm bende normal doğum die aklımdan geçiyor ama doktr sezeryan dedi kesin bir şekilde ve 6 yıl arayla olsa bile öyle dedi