G270498 Hanımlar ben jimerde doğum yapıcam doğum ücretleri bu ay artacak diyorlar bilgisi olan var mı hem ocakta hem 6. Ayda zam yapılıyormuş ücretlere. 1 ay kaldı doğumuma
Ranip-pinar G270498 bende nuray hanım takipliyim jimer de bu perşembe sezeryan günü alacağım. Fiyat sorduğumda 2 hafta önce 33.000 demişlerdi
G270498 Ranip-pinar bende nuray hanıma gidiyorum 34 haftadayım banada 33 kredi kartına peşin verirsek 30 bin ödeyeceğimizi söylediler