Ben de 34 haftadayım dün doktora göründüm bebeğim tersti baş geliş olmuş dedi nstde sadece bir dalga sancı gördü bir taneden bişey olmaz gibi konuştu ama olursa çantanı hazırla hastaneye gel beni çağır vs dedi ama bebeğim gayet hareketli halen toplanma hareketinde kısıtlanma vs yok şu an bir kaç günde bir adet ağrısına benzer ağrılar yaşıyorum sonra rahatlıyorum. Acaba yalancı sancılar mıdır?