Ozgis1s Kızlar selam 👋 Arkadaşım 7 haftalık hamile , çalıştığı iş hem ağır hem çok yorucu hem çok stresli . Ayrıca 3 vesait yol gidiyor her gün. İzmir de rapor alabileceği bi doktor arıyoruz. Bilen varsa yazabilir mi
Ozgis1s Aleve arkadaşım zaten ona gitcekmiş çarşamba günü , inşallah verir olmazsa artık başka doktor bulcaz . Teşekkür ederim. Siz kaç haftalık oldunuz 🥰
Ozgis1s Aleve maşallah az kalmış 🥰 arkadaşım daha 7 haftalık ama rapor alması lazım yoksa işten çıkcak ağır bi işi var. Bende aynı yerde çalışıyorum hamile kalınca çıktım bende 30. Haftamdayım