Burcakbilisik 35 haftalık hamileyim sancılarım çok yoğun ilaçlarla doğumu 1 hafta daha durdurmaya çalışıyoruz. Bugün açılma muayenesine girdim sonrasında 4 kez farklı saatlerde 1 peçete dolduracak miktarlarda 4 kere kanamam oldu normal mi kızlar yaşayan var mı
XBirmelekannesiii Burcakbilisik açılma olmuş olabilir benimde çatı muayenesi den sonraacilmam başladı
Selinmoon Burcakbilisik benim de çok oldu ama ertesi gün azaldı akıntı gibi geldi sonra lekelenme gibi olmaya başladı. Ama çok fazla olursa gel demişti bana
Selinmoon Burcakbilisik daha 2 gün oldu ama doğum olmadı çok istiyordum oysa , 38+5 bugün yarın yine kontrole gideceğim.