Bebişim doğduğunda oğlum 2 yaşına 2-3 ay kalmış olacak
Ve bundan almayı düşünüyorum alıp memnun kalan var mı ? Veya çevresinde kullanan 2. Yaş erkek çocuğunu acaba oturtabilirmiyim onuda düşünüyorum alıp kullanmamakta var 😂 öyle olsun istemem yani deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
