Klomeni direkt ecz den alabilirsin canım. doktor zaten herhangi bi test sonucu vermiyor ya şayet benim öyle oldu, sonraki ayda kendin al iç kontrole gel demişti. bu ay o şekilde deneyebilirsin sende. adetin 3.günü başlayıp günde iki kere iç bittikten iki gün sonrada gel demişti bana. Kontrolde de baktı birden fazla yumurta var önüne geçmesim iğne vermiyim dedi, sadece yumurtayı görmüş oldu. boşa gitmiş gibi oldum. Ovülasyon testi ile de görüyorsun onu. Ben sonraki ayda kullandım ama kontrole gitmedim açıkcası. Gebelik oluşmadı o ayrı tabi.