Beyin toplar damarım da daralma oldu. Pıhtı dan şüpheleniliyor. O yüzden oskapar kullanıyorum sabah akşam. Belirli sorunlar yaşadım . Nöroloji 1 ay sonra gel dedi ama 1 ay sonra doğurcam zaten. Özel benimle daha iyi ilgilenir mi. İşimi devlete mi bırakayım. Hiç bir şey bilmiyorum. Biri normal doğum yaparsın diyor. Biri sezeryan diyor. Bu doğum benim hayatımın sonu olacakmış gibi geliyor. 🤷♀️
Kayınvalidem şehir dışından geldi. Annem zaten kanser sıcaklara gelemiyor. Kayınvaliden yanında içim rahat diyor. Kayınvalide sadece başımda ne yapacak iyi mi edicek beni.Kocam özele mi gitmek istiyorsun gidelim diyor. Tamam özele gidelim bul bi doktor. Ben hangisi iyi nerden bileyim.
Devlette bi ilaçsız emar için beni sabaha kadar beklettiler. Kılını kıpırdatıpta niye sabaha kadar bekliyoruz demedi 🥺🥺🥺🥺
Bana diyor ki üzülme. Burnumu siliyorum yok beynine zarar verir sümkürme. Git bi doktor araştır sen başımda kaynana beni yalnız bırakmamakla bir şey olmuyor. Benim başımda birinin beklemesine değil, çözüme ihtiyacım var.