poyrazege1503 12 haftamiza girdik bazen göbeğimin alt kısmı aciyo içten sanki damarlarimi çekiyorlar kasıklarima agri giriyor böyle iğne batar gibi haraket ettiği yada döndüğü için falan mı acaba
poyrazege1503 Zg99 ilk 6. Hafta ve 8. Hafta arası olmuştu sonra geçti şimdi tekrar başladı 🥺 sagli sollu griiyo valla😆
poyrazege1503 Zg99 qyda 1 kere muayneye gidiyorum 4 kere gittim toplam çok düşünüp merak ediyorum çok uzun değilmi doktorum erken gidince kızıyor niye geldin diyo😆
Zg99 poyrazege1503 ayda 1 kere gidiyorum bende ama özlüyorum görmek istiyorum 😀 az kaldı bir kaç güne gideceğim kontrole