bilgeeS 33+1 iyi geçiyor ama havalar sıcak olduğu için resmen nefes darlığı yaşıyorum oturduğum yerde terliyorum menopoza girmiş kadınlar gibiyim. Onun dışında çatı ağrılarım var bazen ayağa kalkmak bile zorlaşıyor ama magnezyum içtiğimden sanırım öyle aşırı bir ağrı değill