25 haftalık gebeyim astımım var hastanedeyse gittim kontrol amaçlı bana dediler ki nst gir girdim çatal muaneyi kabul etmedim korktum doktorda bunun üstüne bana dediki doğum olursa karışmam bende bu korkuyla uyumuyorum ama ne sancı ne bisey var normalim yani suan sizce ne yapmam gerek yada yaşayan varmi bu durumu🙃🙃