39+1im 40. Haftaya kadar bebiş gelmezse suni sancıyla doğum başlatcakmis doktorum. Kendiliğinden gelsin istiyorum tavsiyesi olan varsa doğumu tetikleyen başlatan her öneriye açığım🥹 2.gebeligim bu ilk gebeliğim de 41 de doğmuştu kızım bu da geç gelir diye korkuyorum benim bebelerim biraz yatmayı seviyor heralde😂 evet kızlar deneyip sonuç alan ne varsa söyleyin hazırım ben😂🙈