Kaderrr12 4+5 deyim ara ara kasık ağrım oluyor ama bazen şiddetli olabiliyor 5-10 dk sürüyor herhangi bir lekelenme yok normal midir
Nissyoo Bende de oluyor doktor oturup uzanınca dinlenince geçiyorsa sıkıntı yok demişti uzun süre ayakta kalmamak lazım sanırım lekelenme olmadıgı sürece problem olmuyor galiba