Kontes001 @Kkurt katılıyorum. Prematüre bebek bakımı da zordur, Allah korusun küveze düşme olasılığı da olabilir(tabi 37’den sonra olanlarda da bazen oluyor bu durum) sonradan pişmanlık yaşamamanız için elinizden geldiğince dinlenerek günleri geçirebilmeniz daha iyi olur bence, tabi yine seçim sizin. Allah yardımcınız olsun