Fatmanaz Eceeee Harika en son ne zaman kontrole gittiniz ben bugün gittim 36 haftalık görünüyor zaten 2.800 gr 49 cm
Eceeee Fatmanaz 12gün önce gittim 2.800dü yani 34hafta civarı oluyor heralde kafam karıştı benimde 😊 ama cumartesi gidicem yazarım
Fatmanaz Caglaaa o zaman çok iyi ya benimde gece 12 yi geçti diye 35+4 yazdım bende kontrole gittiğimde 35+3 tü ☺️ Kız bebeğim peki sizin
Nzan Fatmanaz benim çatı muayesi de yaptı normal doğumu doktorum da ben de çok istiyoduk ama pelvis kemik yapın uygun değil normal doğumda bebğin omzuna zarar verebilir dedi sanırım sezeryan mecburi görünüyo onun üzgünlüğü var 😔
Fatmanaz Nzan üzülmeyin İnan’ın zorlamayında eğer doktorunuz olmaz bi ihtimal kötü birşey olacak dediyse hiç zorlamayın ama doktorunuzdan emin değilseniz başka bi doktorda bakabilir tabi ben doktorunuzu dinlemenizi asla ısrar etmemenizi öneririm ☺️
Caglaaa Fatmanaz döndü benim canım 33 den beri kanalda bebek şuan 36+2 yim 4 şubat gözüküyor doğum 37 de tekrar gidicem herhalde o zaman çatı muayenesi olurum doktor kararını verir diye düşünüyorum
gizemlianne Fatmanaz 9 şubat 40 hafta oluyor ama sezaryen olursam planlı 2 şubat 4 şubat gibi falan olcak galiba
Eceeee Fatmanaz kilolu bi bebekti ama bi sıkıntı yaşadım iki haftadır bişey yemedim pek belki çok kilo almaz bu sefer
Fatmanaz Eceeee çokta kilolu değil aslında normal bence çünkü benim bebeğim işin doktor uzun ve zayıf bir bebek olur dedi