Rabiul Rabia_36 tatile gittim zaman oldu sağ ayağım şişti ödem oldu eşim masaj yaptı biraz indi doktoruma yazdım havaya kaldır ve buz koy dedi. Çok ayakta kalmaktan oluyor benim sağ ayağım zaten sıkıntılıydı daha da kötü oldu şuan biraz daha iyi
Reina Rabia_36 benim de sadece sol ayağım şiş. Çok komik duruyor😂 gebelik şekerim varmış 2 gün önce öğrendim
sinemdengiz Rabia_36 senaall mnceleb96 Ben 2 hafta önce sadece sağ ayak şişti diye acile gittim korktuğum için ama her türlü testi yapmalarına rağmen yani alttan bakıldı nst bağlandı kan alındı hatta bacağıma ultrasonla bakmalarına rağmen bişey çıkmadı. Ama tansiyon değerine göre de değişebilecek bir durum. Bence öncelikle gidip bi sağlık ocağında tansiyona baktırın. Çünkü bu tarz durumların hepsi masum olmayabiliyor. Korkutmak istemem sadece önlem amaçlı yapılacak bir şey.
Minnaksever Rabia_36 ihmal etmeyin benim de oldu bacağımda pıhtı varmış kan sulandırıcı iğneye başladım.korkutmal istemem belki hiç bişey yoktur ama bi kalp damar cerrahisine gidin bence
Rabia_36 Rabiul Benim şişlik çok erken başladı sadece sol ayakta var az yurusem hemen şişiyor yolculuk yaptım 4 buçuk saat indim yürüdüm vs ama davul oldu diğer ayakta sorun yok 27 haftaligim şişlik 3 aydan sonra başladı heralde
Ozlem12345 Rabia_36 Merhaba benimde sol ayağım daha şiş tabanında böyle uyuşukluk gibi his var sizde de böyle miydi geçti mi
Merymytm Tansiyonunuz yüksek olmadığı sürece sorun yok ayaklarınız yukar da yatın buz takviyesi birde yapın benim iki ayağımda şiş balon gibi hakiki zeytinyağıyla masaj yaptırtıyorum iyi geliyor
Rabia_36 Reina geçmiş olsun bende açlık tokluk şekerine baktırdım şükür birşey yok aynı dediğiniz gibi sol şiş diğer tarafta bişey yok cidden komik duruyor 😅
Rabia_36 sinemdengiz bende acillik oldum EKG falan çekildi kan verdim temiz sağlık ocağına gidip baktirayim inşallah
Rabia_36 Ozlem12345 merhaba benim uyuşukluk çok nadirdi ama üçüncü aydan yanlış hatırlamıyorsam tek sol ayak şişti sağ hiç şişmedi azıcık yürümede davul gibi olurdu
Rabia_36 Ozlem12345 doğum dan sonra geçti hamileyken doktor tek sol ayağın şişmesini kalbe bağladılar ama kalpte de herhangi bir sıkıntı yaşamadım