snmtrhn olmazmı 🙈pazar günü nişanımız geldi. Pazartesi doktorumuza gittik sancı ve yarım cm açılma var dedi. Dün gece belirtileri vardı. Ağrımız başladı gün içerisinde oldu ama geceki gibi değildi. Bu gece de devam edersek yarın sabah kontrole gitmeyi düşünüyorum canım.