Kizlar basimda bi agri var ama oyle normal bas agrisi degil boyle simsek cakar gibi bi batma hissi siddetli sekilde yani agridan farkli arastirdim ve karsima oksipital nevralji diye bi yazi cikti ve tamda bnim yasadim agriyi anlatiyo sizce ben nörolojidenmi randevu almaliyim yoksa algoloji uzmanindanmi basina boyle birsey gelen varmi ben parolda icsem bos 2 saat sonra yine ayni oluyo