FGA1210 2 farklı doktora gidiyordum ikiside dedi bayramda süpriz yapar bayram bitti tatil bitti benim kız gelmedi belirtiler var ama bebiş yok pazartesi kontol var bakalım ne durumda en son tombiş bebekti inşallah gününü bekleyip 4 kilo falan olmaz yoksa normal doğuramıcam o yüzden bir an önce doğsun istiyorumm 😬😬