Merhaba arkadaşlar. Demir ilacı kullanıyorum 3 haftadır ama 2 gündür fark ettim ki demir ilacını akşama doğru alınca gün içinde daha enerjik oluyorum. Sabahları aldığımda gün boyunca çok halsiz oluyorum. Sizce demir ilacından kaynaklanıyor olabilir mi? Eğer öyle ise akşam almamın bir sakıncası var mı ?