Burcu-2634 Didem61 22+1 oldum 1 2 haftadır bende de var bu ağrı ama bebeğin eşiği aşağıda dedi doktor bu yüzden oluyor galiba diye düşünüyorum işin garip yanı doktora gidince de ağrımıyo