Kızlar benim 2 dusugum var aynı haftalarda oluyor düşük devlet hastanesinde 3 olmadan arastirmayiz dedi doktor ,genetik bölümüne gitmeyi düşünüyorum veya devlet hastanesinde başka doktora gidicem burda 2 düşük yaşayıp devlet hastanesinde aynı testleri yaptıranları gördüm aynı şeyleri yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz ?