Dış gebelik de beta degeri fazla artmaz arkadaşlar yanlış bilgi neden aktariyorsunuz. Beta degeri dış gebelikde 2 günde artması gereken değerin 4,5 günde artması olarak biliniyor. Yani bugün kan verdim 30 çıktı 2 gün sonra veriince en az 90 çıkması gerekiyor ya bu değer 5 günde ancak bukadar yükselmiş oluyor dış gebelikte. Beta degeri fazla artıyor ise yapısal olabiliyor bazen ikiz de olabiliyor. Mesela benim yapısal olarak pek fazla artış göstermez Beta. Sizin Beta artışıniz gayet iyi şuan kese görene kadar bekleyin riskli gebelik olabilir kimyasal olabilir deseler neyse ama dış gebelik böyle bir artış değil yaşadığım için biliyorum. 2 düşük (kimyasal ) 1 dis gebelik yaşamış biri olarak yaziyorum