Kızlar 38 haftaligim. Doktor artık sancının olması lazim dedi. Ama sanci cikmiyor. Bebek daha kilo alırsa normal yapamazsın dedi ama bunun içinde 41.haftaya kadar bekliyormuş. Yine gelmezse suni yine olmazsa sezeryana alıyormuş. Sorun şu.. Doğum paketim var normali karşılıyor. Anca doktor sezeryan derse ekstra ödeme çıkmıyor. Benim sancimin gelmesi doğumun başlaması için ne yapmam lazım? Ha birde diz kapagimla alakalı sağlık sorunum olduğu için o tarz egzersiz yapamiyorum🙄😕