Tazeanne123456 Erkek bence hem rahmin solunda hem de bebeğin kafa yapısı nub teorisine göre erkek gibi
Minnosannemm Tazeanne123456 banada bakarmısınız :) 6+6 alttan muayene https://mutluresim.com/image/37aebb57-cf8a-4e20-aeb8-bc07073b56eb.za6Hul
Tazeanne123456 Minnosannemm karından olunca sağdan bakınca olursa kız soldan bakınca erkek diyorlar vajinadan olunca tam tersi diyorlar artık ne kadar doğru bilmiyorum rabbim hayırlısı sağlıklısı neyse onu versin 🤗