Kubratntklu ben takipliyim orda ama dörtlüyü yaptırdım ikili yaptırmadım, ilk kez gideceksiniz önce gebe polikliniğinden randevu almanız lazım onlar zaten yönlendirecek yeşil alana kayıt açıp perinatllojiye sevketecek sizde tekrar perinayolojiden randevu almanız gerek