Kizlar cok şükür artık bende doğurdum 40+4 olmuştum. Isyanlardaydim 😅😅 Güzel bir positiv normal doğum himayesi paylaşacağım size. Bugün kontrole sabah geldim nst girdim. Sanci agri bisey yoktu hersey normaldi kendi doktorum izinde oldugu icin baska doktora yonlendirilmistim. Sonra kendi doktoruma yazdim suyuna neden bakmadilar tekrar got rica et felan dedi tekrar gittim bi doktor suyun az dedi diger doktor ilk basta muayneyi kabul etmedi ama suyun az diyince kendi doktorum riske atma orda güvendiğim su doktor var ona doğumunu yaptir rica et dedi. Herneyse rica ettim dil döktüm kabul etti doktor acikligima felan bakti suyun normal ama aciklik 3-4 cm var dedi. Esyalarimi evden aldim suni ile dogumu baslatacakti artik yatisimi verdiler. Suni verildi ama suni etki gostermeden kendi sancilarim zaten baslamisti bile. 2-3 saate acilmam 7 olmuştu ve hemen bir saat sonrasi 9 cm acilma oldu. Epidural felan almadim gerek duymadilar sancilarim baya siddetliydi ama. Sonra ikinma hissi geldi felan dedim son kez birisini çağırdım bakti oraya kadar odada sancilarimi kendim cektim, apar topar ameliyathaneye alindim. 4 ikinmada kizimi kucağıma aldim cok şükür. Su yönden cok zor oldu manevra yapamadi benim kiz bide kafasi cok yukarda kalmis ikinamazsan sezaryene aliriz dediler ama çok şükür sakin kaldim doğru nefes alisveris yaptim doğurdum. Allah herkese hizli ve kolay dogum nasip etsin inşallah. Uzun oldu hakkinizi helal edin ama kendinize güvenin ben bu sefer çok korkuyordum inanin bana sanci çektikten acilman olduktan sonra saglan ikinir buda geçece uzun surmeyecek diye dusunurseniz isiniz kolaylasir. Benim kizim yukarda olmasina rağmen birde manevra yapamamasina rağmen 15 dakkada doğurdum hatta ebe karnima bastirmak zorunda kaldi yukarda kafasi diye lenf bezini koparmis yazik kivraniyordu.Bi şekilde doguyorlar ve kucağınıza alinca herseyi unutuyorsunuz.
Herkese kolay doğumlar şimdiden 🩷