Zeynepars 33+5deyiz 32 de 2267 gramdı kilosu biraz önden gidiyordu boyu haftasına uygundu yarın kontrolümüz var iki haftadır karbonhidratı neredeyse sıfırladım ağrılar çok olmuyor gibi şükürler olsun ama bazen ayaktayken kasıklarımda baskı hissediyorum bir de sanki göbeğim aşağı inmiş gibi hissediyorum göbek deliğimi görebiliyordum bugün göremediğimi fark ettim bakalım yarın ne diyecek doktorumuz
Hazırlıklarımız da tamam çok şükür her şeyi yıkadım ütüledim baya önceden hastane çantamız ve odamız da hazır ♥️ siz nasılsınız nasıl gidiyor