efgoksen benim çok yakın arkadaşım yaşadı canım.. hamileyken gününde ve diğerleriyle aynı kanama miktarında adet oldu o yüzden hiç şüphelenmemiş. Zaten halsizlik dışında bir belirtisi de olmadığı için işte çok yorulmaya bağlamış..ikinci ay adet olmayıp gecikmesi olunca test yapınca hamile olduğunu öğrenmiş hatta yeni diye düşünmüşler doktora gittiklerinde 11 haftalık olmuş şok olmuşlar şimdi doğdu bile bebişi ☺️